سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهید

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان، در آخرین روز از هفته بسیج همراه با مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج و خبرنگار خبرگزاری حوزه این شهرستان با خانواده معظم شهدای اساتید و طلاب کاشان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان، در آخرین روز از هفته بسیج همراه با مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج  و خبرنگار خبرگزاری حوزه این شهرستان با خانواده معظم شهدای اساتید و طلاب کاشان  دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام  قاسم  پایواره در این دیدارهای صمیمی، با بیان اینکه به دعای خانواده عزیز شهدا نیاز مندیم گفت: به دلیل مشکلات زیادی که جامعه خصوصا جوانان با آن روبرو هستند دعای خانواده عزیز شهدا در رفع  این مشکلات بسیار اثرگذار است.

وی، درد دل مردم و خانواده معظم شهدا را دغدغه روحانیون و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر مسئولین قادر به رفع مشکلات خانواده معظم شهدا نیستند، حداقل  با برخوردهای  خوب و محبت آمیز التیام بخش دردهای این عزیزان باشند.

مسئول بسیج  طلاب  و روحانیون کاشان با انتقاد از عدم اهتمام جدی بعضی از مسئولین در رفع مشکلات خانواده معظم شهدا گفت: بسیج  طلاب و روحانیون کاشان ضمن انتقال مشکلات به مسئولین  مربوطه، پیگیری های لازم را در رفع مشکلات خانواده معظم شهدای طلاب  به عمل می آورد.

بر پایه این گزارش در این دیدارها خانواده معظم شهدای اساتید و طلاب کاشان ضمن بیان خاطرات شهدا و بیان دغدغه های  معنوی، فرهنگی  و دینی درسطح جامعه، تبعیت پذیری محض از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی امام خامنه ای  در بصیرت  افزایی  و روشنگری  جامعه  در خنثی نمودن توطئه های دشمنان را مورد تاکید قرار دادند.

لازم به ذکر است از بیش از یکصد و سه نفر از ۲۱۰۰ شهیدی که شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، طلبه و روحانی می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha